گرت بیل: از رونالدو یاد می گیرم و پیشرفت می کنم

 

http://u.goal.com/314300/314376_heroa.jpg

گرت بیل، ستاره جدید رئال مادرید، اعلام کرد در باشگاه جدیدش حتما پیشرفت خواهد کرد.

این ستاره ولزی که به تازگی با انتقالی 100 میلیون یورویی از تاتنهام به رئال پیوست، معتقد است که کار کردن در کنار جمعی از بهترین های دنیا، به پیشرفتش کمک خواهد کرد.

بیل به خبرنگاران گفت:" خیلی هیجان زده ام. تمرین و بازی کردن در کنار تعدادی از بهترین بازیکنان دنیا مطمئن باعث می شود به بازیکن بهتری تبدیل شوید. و واضح است که به نظر من، رونالدو بهترین بازیکن دنیاست. او به عنوان یک فوتبالیست، از همه ویژگی های لازم برخوردار است.

در کنار او تمرین خواهم کرد و در بازی ها، به حرکاتش توجه می کنم؛ می خواهم از بهترین بازیکن دنیا چیزهایی یاد بگیرم. من تنها یک راه دارم و این است که پیشرفت کنم.

من مربی فوق العاده ای مانند آنچلوتی خواهد داشت و همچنین زین الدین زیدان که در رئال بهترین بود. برای اینکه بازیکن بهتری شوم، باید از آنها یاد بگیرم.

می دانم که اکنون وارد مرحله جدیدی از دوران حرفه ای ام شده ام. اما می خواهم با همان نگاه قبل بازی کنم تا تحت تاثیر فشارهای بیرونی قرار نگیرم. قصد ندارم روزنامه ها یا اخبار خیلی بخوانم. این را وقتی جوان تر بودم، یاد گرفتم.

من اندکی بزرگتر شده ام و روی زندگی ام تمرکز دارم؛ چه در داخل و چه خارج زمین. تنها روی بازی ام تمرکز دارم و به کارهایی که باید انجام بدهم، فکر می کنم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 16 شهريور 1392 ا 22:6 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.